Rating The Program (DVD)

Total rating: 1 Average rat.:  Last Post:2.3.2016
Logan | 2.3.2016 21:30

Obyčejná plastová krabička bez vnitřního artworku.

Obraz je v rámci DVD formátu v pořádku. Formát obrazu je 16:9.

Zvuk je ve standardní DVD kvalitě. Jazyk je v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými titulky.
Na českém dabingu se podíleli: Petr Lněnička - Ben Foster (Lance Armstrong), Bohdan Tůma - Denis Ménochet (Johan Bruyneel), Martin Sobotka - Chris O'Dowd (David Walsh), Petr Burian - Jesse Plemons (Floyd Landis), Jakub Saic - Lee Pace (Bill Stapleton), Filip Švarc - Guillaume Canet (Michelle Ferrari), Petr Neskusil, Petr Gelnar, Marek Holý, Jan Vlasák, Rudolf Kubík, Libor Terš, Jan Szymik, Vanda Konečná, Tomáš Juřička, Anna Brousková, Bohuslav Kalva, Petra Tišnovska, Kateřina Petrová, Pavel Rímský, Vojtěch Hájek, Jitka Jirsová, Jiří Plachý a další.
Překlad a dialogy: Ivan Kotmel, Agentura K
Produkce: Zuzana Špeciánová
Zvuk: Miloš Sommer
Režie: Martin Těšitel
České znění vyrobilo: Pro Bohemia MP Studio Soundwave v roce 2016

Na disku nejsou žádné bonusy.

Snímek zkušeného režiséra Stephena Fearse je standardním způsobem natočené životopisné sportovní drama. Film zaměřující se na cyklistickou legendu Lance Armstronga je jednoznačně informačně zajímavý. Divák se dozví řadu faktů z jeho života od těch veřejně známých vzestupů i pádů, po ty méně známé, a to včetně překonání rakoviny a skandálu s dopingem. Ostatně právě motiv dopingu se táhne celým filmem. Snímek má svižné tempo vyprávění, tvůrci se na jednotlivých životních údobích moc nezdržují ani situace příliš nerozpitvávají, pouze je předkládají. Svižnému tempu svědčí i soundtrack poskládaný převážně z rockových písniček. Sympatické je, že tvůrci diváky netlačí na jednu nebo na druhou stranu, ale nechávají na nich, zda jim bude hlavní hrdina ve své zarputilosti sympatický, nebo zda ho budou vnímat jako podvodníka, který pro vítězství udělá cokoli. Kromě nápaditě a napínavě natočených sportovních sekvencích si zaslouží pochvalu zejména Ben Foster v hlavní roli, který je díky maskérům od skutečného Armstronga k nerozeznání.
Přes nesporné kvality filmu schází silnější a hlavně ucelenější příběh, což je škoda, protože našlápnuto má dobře.
65 %