- no comment -

Content
- no comment -

Bonuses
- no comment -

Verdict
Hlavní hrdina Ash je tanečník samotář. Po nepovedeném vystoupení, kdy je na pódiu ztrapněn Vincem, šéfem taneční skupiny Invincible, se seznámí s Eddiem, který si ho vezme pod svá manažerská křídla. Spolu procestují Evropu od Říma, přes Kodaň, Amsterodam a Berlín až třeba do Prahy. V každém z měst se k nim přidá další výrazná osoba street dancu. Nakonec zakotví v Paříži, kde chtějí trénovat na za několik týdnů se konající street dancový šampionát. Náhodou se k nim přidá i Eva francouzská tanečnice salsy, která nejen že Ashe naprosto okouzlí, ale hlavně okoření celé jejich vystoupení o žhavou vášnivost latinskoamerických tanců.
V prvním díle šlo o propojení pouličního tance s klasickým baletem. V tomto druhém díle došlo k fúzi street dancu s latinou. Film obsahuje dvě, pouze načrtnuté dějové linie. Děj však není to nejdůležitější. Tím hlavním je pochopitelně tanec. Hrdinové jsou hezcí, sympatičtí a pohybovat se opravdu umí. To je to, o co jde především. Jedná se vlastně o 82 minut dlouhý taneční videoklip, vyplněný několika minutami dialogů. Je nutno přiznat, že většina tanečních čísel je přehledně a zajímavě natočena, kdy vše vyvrcholí závěrečným strhujícím „battlem“. To vše je doprovázeno adekvátně zvoleným soundtrackem.
Film byl natočen v produkci Velké Británie a na český trh ho přináší distribuční společnost Bontonfilm a.s. Režírovali ho Max Giwa a Dania Pasquini, kteří jsou zodpovědní i za první díl. Ve filmu se představují vesměs neznámí, tanečně nadaní, „herci“ ze všech koutů světa. Ashe si zahrál Falk Hetschel (hrál např. s Tomem Cruisem ve filmu Zatím spolu, zatím živí z roku 2009) a Evu ztvárnila tanečnice Sofia Boutella, která zatím sbírala zkušenosti účinkováním v klipech. V roli Eddieho se vrací George Sampson a na chvíli se vrátí i taneční skupina The Surge, která zatápěla hrdinům předchozího dílu.
DVD obsahuje anglický originál Dolby Digital 5.1 a český dabing Dolby Digital 5.1 a dále maďarský Dolby Digital 2.0. Na českém dabingu se podíleli např. Libor Bouček, Pavel Šrom, Helena Dvořáková, Ondřej Brzobohatý, Michal Holán a Ernesto Čekan. Titulky jsou české, maďarské a rumunské. Zvuk je čistý, jak lze u hudebního filmu předpokládat. Obraz je ve formátu 16:9. Bonusy se asi poztrácely během piruet na hlavě, takže prázdno až vymeteno.

- staka -