Verdict
super

The user of the e-shop Tomáš K. | 15.9.2015 16:01

Packing
Překvapivě běžná plastová krabička s běžným stříbřitým kolečkem uvnitř:-) Spolu s diskem byl v balení i malý letáček upozorňující na nabídku žánrově podobných filmů.

Video
Jasný, čistý obraz. Velkým plusem je absence tzv. bullet time (zpomalení času kvůli dramatičnu). Netuším, zda jde o vadu pouze mého disku, ale dvakráte během filmu se obraz mírně "seknul", ovšem nic strašného.

Audio
Zvuk poměrně dobrý, snad jen v bitevní vřavě bych ubral na hlasitosti explozí, ale chcete-li realisticky ztvárněnou přestřelku (jde-li tento výraz u sci-fi použít), jste na správném místě.

Bonuses
Pouze dva: Tvorba jednoho konkrétního speciálního efektu a krátké povídání o Benedictu Cumberbatchovi a jeho postavě.

Verdict
Film je to vskutku zábavný, dvě hodiny uletí warpem 10, ani nebudete vědět jak a ještě se pobavíte. Znáte-li starý Star Trek ze šedesátých let, budete možná postrádat nějaké to mírumilovné bádání, na druhou stranu filmové Star Treky byly vždy ty akčnější. Koupí Star Treku: Do Temnoty neprohloupí ani znalci kvadrantu alfa, ani ti, co si pod pojmem Klingon představí exotické ovoce:-)

The user of the e-shop Jan M. | 29.1.2014 17:19

Packing
- no comment -

Video
- no comment -

Audio
- no comment -

Bonuses
- no comment -

The user of the e-shop Anna Márová | 23.11.2013 20:27

Packing
- no comment -

Video
- no comment -

Audio
- no comment -

Content
- no comment -

Bonuses
- no comment -

Verdict
Tento film se bude líbit nejen fanouškům Star Treku. Poutavý akční příběh doplňují jak výborné vizuální efekty, tak kvalitní herecké výkony. Doporučuji.

tomass2002 | 21.10.2013 07:48

Packing
- no comment -

Video
- no comment -

Audio
- no comment -

Content
- no comment -

Bonuses
- no comment -

Verdict
Ač v podstatě starým Star Trekem nepolíbený a moc neznalý (sledoval jsem spíše Hvězdnou bránu a Star Wars), musím říct, že nová mladá posádka USS Enterprise mě naprosto učarovala a nemohu jen souhlasně pokyvovat s ostatními, kteří tento film opěvují. Více něž důstojné pokračování. Snad se dočkáme brzy dalšího dobrodružství kapitána Kirka a jeho posádky.

The user of the e-shop Jan Pánek | 14.10.2013 11:53

Packing
- no comment -

Video
- no comment -

Audio
- no comment -

Content
- no comment -

Bonuses
- no comment -

Verdict
Nekteri fanousci nemohou JJ Abramsovi prijit na jmeno, ale mne se jeho restart sveta Star Treku libi. Tento druhy dil je ponekud temnejsi nez dil prvni, neni v nem ani jedna vesmirna bitva, ale presto jej povazuji za velmi povedeny snimek.

Logan | 12.10.2013 15:28

Packing
- no comment -

Video
- no comment -

Audio
- no comment -

Content
- no comment -

Bonuses
- no comment -

Verdict
Kapitán Kirk porušil pravidla a dočasně přišel o své kapitánské frčky. Ale poté, co je zabit jeho mentor a přítel Pike, vrací se do křesla USS Enterprise a společně se svou posádkou v čele s prvním důstojníkem panem Spockem, se vydává po stopách mezigalaktického teroristy Johna Harrisona. Nacházejí ho na planetě ovládané nepřátelskými Klingony a přes určité potíže se jim ho podaří zatknout. Až na palubě lodi však vycházejí na povrch skutečnosti, které ukazují na nepřítele ve vlastních řadách. Kirk i všichni ostatní si budou muset vybrat, na čí straně vlastně stojí.

Akční sci-fi Star Trek: Do temnoty navazuje na předešlý díl a režie se opět s přehledem a lehkostí zhostil zkušený J. J. Abrams. Oproti minulému dílu rozšířil obsazení o další postavy, především o ikonického, moderně pojatého Khana, který ze snímku dělá nezapomenutelnou podívanou. Není to sice taková bomba jako „první“ Star Trek, ale pokoukání je to parádní. Zapomenout nesmím ani na vynikající hudební doprovod od Michaela Giacchina.

DVD Star Trek: Do temnoty, vyšlo v České republice v distribuci společnosti AQS, a.s. – divize Magic Box. Obraz je bezchybný, ostrý, čistý, vždy dokonale přehledný. Formát obrazu je 16:9 (2.40:1). Zvuk je také naprosto bez problému. Jazyk je mimo jiné v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými titulky.

Na českém dabingu se podíleli: Libor Bouček - Chris Pine (James T. Kirk), Zdeněk Hruška - Zachary Quinto (Spock), Aleš Procházka - Karl Urban (Leonard "Kostra" McCoy), Lucie Vondráčková - Zoe Saldana (Uhura), Petr Rychlý - Simon Pegg (Montgomery Scott), Michal Holán - John Cho (Sulu), Petr Neskusil - Anton Yelchin (Chekov), Jiří Plachý - Leonard Nimoy (Starší Spock), Jakub Saic - Benedict Cumberbatch (John Harrison), Lukáš Hlavica - Bruce Greenwood (Pike), Tereza Chudobová - Alice Eve (Carol), Libor Hruška - Peter Weller (Marcus), Dana Černá, Antonín Navrátil, René Slováčková, Marek Libert, Zbyšek Horák, Bohdan Tůma a další.

Překlad a dialogy: Petr Finkous
Zvuk: David Pavlíček
Produkce: Leoš Lanči
Režie: Bohdan Tůma
Vyrobila: Tvůrčí skupina Josefa Petráska ve studiu Pro-Time 2013

Bonusové materiály:

- Nepřítel mého nepřítele – filmík o Khanovi (v originále s českými titulky)
- Z lodi na loď (v originále s českými titulky)

80 %

- staka –

The user of the e-shop makila | 9.10.2013 11:09

Packing
- no comment -

Video
- no comment -

Audio
- no comment -

Content
- no comment -

Bonuses
- no comment -

Verdict
Film je super - příběh i výkony herců nevyjímaje. Jen ten český dabing se tentokrát nepovedl .
S bonusovým materiálem také hodně šetřili. ( DVD )

The user of the e-shop michal416 | 17.7.2013 08:59

Packing
- no comment -

Video
- no comment -

Audio
- no comment -

Content
- no comment -

Bonuses
- no comment -

Verdict
První Star Trek J. J. Abramse příjemně překvapil, jak fanoušky této série, tak i ty, kteří se o Star Trek moc nezajímají. Jsem zvědav jak si povede tento film s Benedictem Cumberbatchem jakožto hlavním superpadouchem.

Logan | 31.5.2013 18:45

Packing
- no comment -

Video
- no comment -

Audio
- no comment -

Content
- no comment -

Bonuses
- no comment -

Verdict
Kapitán Kirk se již zabydlel v kapitánském křesle USS Enterprise a společně se svou posádkou v čele s prvním důstojníkem panem Spockem cestuje po odlehlých planetách, kde má vykonávat pouze průzkumnou a pozorovací činnost. Na jedné planetě však proti pravidlům fatálně zasáhne do vývoje místního obyvatelstva a po návratu na Zemi je degradován a loď je mu odejmuta. Naštěstí bude potřeba jeho nedisciplinovaného pohledu na věc, když je zničeno skoro celé velení Hvězdné flotily geniálním teroristou vystupujícím pod jménem John Harrison. Kirk společně s jeho týmem je pověřen jeho dopadením. Komplikace nastávají, když zjistí, že se Harrison ukryl na planetě znepřátelených Klingonů. Nic ale nemůže neortodoxního a na pomstu nažhaveného Kirka odradit, a to ani jeho přísně logicky uvažující zástupce. Přes určité potíže s klingonskými bojovníky se jim podaří hledaného muže zajmout. V té chvíli však vyjde najevo, že nic není tak jasné, jak se zdálo na počátku. Rázem se z přátel stávají nepřátelé a z nepřátel nečekaní spojenci. V ohrožení totiž není jen USS Enterprise se svou posádkou, ale i celková budoucnost lidské rasy.

Star Trek: Do temnoty je především akční sci-fi. Pořád se tedy něco děje. Na nějaké hlubokomyslné filosofování není čas. Nutno uznat, že se akční scény povedly na výbornou. Jsou víceméně přehledné, napínavé a je jich dost. Zde bych však měl výtku k mnoha lidmi chválenému 3D formátu. Film jsem viděl v IMAXu a nejenom, že mě zhruba po hodině začaly tlačit brýle na nose, ale některé výbuchy a honičky na plátně na mě svou prostorovostí dělali dojem pouťové atrakce, což filmu v mých očích uškodilo, a kdybych na něj šel znovu do kina, vybral bych si rozhodně normální verzi. Pro děj bylo 3D naprosto zbytečné, bez jakékoli přidané hodnoty a ke vtažení do příběhu mi ani v nejmenším nepomohlo. Co mě naopak potěšilo, bylo moderní ztvárnění nejmenovaného, ikonického, skoro nezastavitelného, intergalaktického „teroristy“ a také bojová scéna s predátory „startrekovského“ universa tedy s Klingony. Oproti minulému snímku se zde více zaměříme na Spocka, než na Kirka, přestože i on má dost prostoru na své „vylomeniny“.

Stejně jako u předchozího dílu na režisérskou židli usedl zkušený J. J. Abrams, kterému se právě s předchozím filmem povedlo restartovat legendu zvanou Star Trek. Samozřejmě ne pro ortodoxní fanoušky, protože ti restartovat nic nepotřebovali. Společně s Chrisem Pinem v roli kapitána Jamese T. Kirka se vrací celá posádka vesmírné lodi Enterprise, tedy Zachary Quinto jako Vulkánec Spock, Karl Urban v roli lékaře „Kostry“, Simon Pegg jako konstruktér Scotty, ale i Anton Yelchin s šíleným ruským přízvukem jako Pavel Chekov a řada dalších. Třešničkou na dortu jsou však dva nové přírůstky do hereckého týmu. Prvním je někdejší Robocop Peter Weller, který zde hraje válkychtivého vrchního velitele vojenských sil. Druhým je pak stále hvězdnější Benedict Cumberbath, jehož postava je ve snímku jednou z nejdůležitějších a je radost sledovat s ním každou scénu.

Velkou pochvalu si také zaslouží Michael Giacchino z jehož dílny pochází majestátní a monumentálně rozmáchlý soundtrack.

Star Trek: Do temnoty pro mě není lepší než předchozí film, který byl jako zjevení. Nový Star Trek má sice lepšího záporáka, ale přestože je nacpaný akcí, tak přešlapuje na místě a kromě tohoto padoucha nic zásadně nového nepřináší. Takže trochu zklamání, protože jsem čekal víc. Film je sice na vysoké úrovni a je divácky atraktivní, ale taková bomba, jaká byla slibovaná, to není.

- staka -