- no comment -

- no comment -

- no comment -

Content
- no comment -

- no comment -

Nový film o Supermanovi s názvem Muž z oceli se dle mého názoru povedl. Je to zatím nejlepší Superman, který byl natočen. Akce stíhá akci, nejsou zde žádná hluchá místa. Nečekal jsem, že toto nové zpracování bude tak dobré. Ale nedovedu si představit film v roce 2015, kdy má být uváděn film Superman vs. Batman, to si upřímně myslím, že to bude pěkná blbost! Vždy, když "amíci" ve filmu spojí některé postavy z více filmů, tak to nestojí za nic! (např. Jason vs. Freddy, Vetřelci vs. Predátoři, apod.)

The user of the e-shop michal416 | 6.11.2013 11:28

- no comment -

- no comment -

- no comment -

Content
- no comment -

- no comment -

Velice povedený snímek o Supermanovi, kde je zlo v podání generála Zoda, po zásluze potrestáno. Tento film velmi povedeně navazuje na trilogii o Batmanovi od Christophera Nolana. Po tomto filmu jsem zdědav jak si povede film Batman vs. Superman v roce 2015.

Logan | 1.11.2013 22:38

- no comment -

- no comment -

- no comment -

Content
- no comment -

- no comment -

Na vzdálené a hynoucí planetě Krypton probíhá boj o moc. V posledním záchvěvu života je odeslána vesmírná loď s malým Kryptoňanem na planetu Zemi. Zde se nemluvněte ujímají farmářští manželé. Dají mu jméno Clark, a i když si jsou vědomi jeho výjimečnosti, snaží se ho vychovávat v pokoře. Z Clarka vyroste muž, který hodlá najít sebe sama. To se mu opravdu podaří a prostřednictvím mimozemské technologie je mu vysvětlen jeho původ a mimořádné schopnosti. Současně ho však dostihne i jeho vzdálená kryptonská minulost v podobě generála Zoda a jeho nohsledů, kteří si hodlají naší matičku Zemi podrobit a v konečném důsledku i zničit. Clark neváhá ani okamžik a postaví se na ochranu své adoptivní planety. Pro záchranu ho navíc motivuje i rodící se vztah s jednou všetečnou reportérkou z Daily Planet jménem Lois a před Clarkem tak stojí rozhodující boj, na jehož konci se zrodí legenda jménem Superman.

Snímek Muž z oceli měl ty nejlepší předpoklady stát se hitem. Na režisérskou stoličku usedl Zack Snyder, který komiksové adaptace opravdu umí. Po vizuální stránce není filmu opravdu co vytknout. Stejně tak herecké obsazení je skoro bezchybné (tou chybyčkou je pro mě Amy Adams jako Lois). Pěkně se na to kouká, ale nesmí se přemýšlet. Můj problém s filmem je jeho scénář, zejména množství logických a dějových chyb. Jsou lidé, kteří na Muže z oceli nedají dopustit. Já si radši pustím 300, Watchmen nebo Temného rytíře.

DVD Muž z oceli vyšlo v České republice v distribuci společnosti AQS, a.s. – divize Magic Box. Obraz je dle předpokladu velmi povedený a bez chyb. Formát obrazu je 16:9 (2.40:1). Zvuk je také naprosto čistý a v pořádku. Jazyk je mimo jiné v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen titulky v mnoha jazycích včetně českých a anglických.

Na českém dabingu se podíleli: Ondřej Brzobohatý - Henry Cavill (Clark Kent / Superman), Tereza Bebarová - Amy Adams (Lois Laneová), Martin Stránský - Michael Shannon (Generál Zod), Jiří Schwarz - Russell Crowe (Jor-El), Zdeněk Mahdal - Kevin Costner (Jonathan Kent), Nela Boudová - Diane Lane (Martha Kentová), Dana Černá - Ayelet Zurer (Lara Lor-Van), Petr Oliva - Laurence Fishburne (Perry White), Kateřina Lojdová - Antje Traue (Faora-Ul), Jan Šťastný - Christopher Meloni (Plukovník Nathan Hardy), Luděk Čtvrtlík - Richard Schiff (Dr. Emil Hamilton), Zdeněk Podhůrský - Harry Lennix (Generál Swanwick), Jindřich Žampa - Cooper Timberline (Clark Kent (9 let)), Kristýna Valová - Rebecca Buller (Jenny), Jakub Saic - Michael Kelly (Steve Lombard), Kateřina Petrová, Antonín Navrátil, Zbyšek Horák, Libor Terš, Svatopluk Schuller, Roman Hajlich, Radka Malá, Bohuslav Kalva, Zdena Petrová

Překlad: Petr Finkous
Zvuk: David Pavlíček
Produkce: Leoš Lanči
Odborná spolupráce: Marek Píša
Dialogy a režie: Jiří Balcárek
Vyrobila: Tvůrčí skupina Josefa Petráska ve studiu Pro-Time 2013

Bonusové materiály jsou v originále s českými titulky a tvoří je:

- Krypton odhalen – zajímavý pohled do zákulisí
- Krátký animovaný spot věnovaný 75. výročí Supermana
- Krátký klip věnovaný Novému Zélandu, zejména v souvislosti s natáčením Hobita

60 %

- staka –

The user of the e-shop jirilex | 23.10.2013 10:22

- no comment -

- no comment -

- no comment -

Content
- no comment -

- no comment -

Muž z oceli (Superma) si myslím tímto filmem velice polepšil a konečně se jim povedlo jej vybarvit jako chlapa a ne jako uřvané dítě. Což bylo vidět v nešťastném předchozím vydaní Superman se vrací.

Perfektní efekty. Upravený příběh. Na kostýmu hlavního hrdiny mi chyběla původní žlutá barva, ale nakonec kontrast působí lépe i když klasika je klasika.

Mladý Clárk čte Platóna... může být. Superman konečně ztratil supermanský komplex (zachránit všechny a všude). Mám dokonce i pocit, že musel někoho omylem zranit, či zabít při tom souboji ve městě.

Žasl jsem nad tím, že ukradl oblečení. Za což dostává moje hodnocení o 0,5 bodu méně. Jinak by bylo 5 hvězd.

vorez | 13.6.2013 14:53

- no comment -

- no comment -

- no comment -

Content
- no comment -

- no comment -

Mirek Dušín v červených slipech to měl poslední roky docela těžké. Bryan Singer sice zařídil komerční rozjezd komixových filmů s prvními X-Meny, ale Superman se vrácí byl komerční propadák a i u fanoušků byl přijat celkem vlažně. Bylo tedy jasné, že musí přijít kompletní restart, zvláštně po ukončení trilogie s chlápkem v černém plášti. Na režijní židli usedl Zack Snyder, který zvládá akci na jedničku, což předvedl v řežbě 300: Bitva u Thermophyl a má za sebou také komixovou zkušenost v podobě Watchmenů – sice ne komerčně úspěšnou, ale fanoušky předlohy velmi chválenou! Z producentského křesla mu záda kryje sám pan Christopher Nolan, který má na kontě dva miliardové fláky s netopířím mužem v hlavní roli. Dalo se tedy čekat, že Snyder může se štědrým rozpočtem a nesmrtelným frajerem na place povolit uzdu své fantazii podobně jako v soft-porno výplachu Sucker Punch. V případě potřeby je tu Nolan, aby zatáhl za pomyslnou brzdu a stejný důraz kladl i na příběh. Jak tahle spolupráce dopadla? Parádně! Červená je nová černá!

Man of Steel začíná narozením Kal-Ela na Kryptonu. Snyder se zde zdrží prvních 15 minut a hned ze startu nasadí laťku hodně vysoko. Vyslání prcka na planetu Zemi připomíná více Hvězdné války, než poklidný začátek příběhu muže z oceli. Úvodní scéna by ve většině filmech byla tou závěrečnou! Přiznám se, že jsem si nedovedl představit Michaela Shannona jako generála Zoda, ale mé rozpaky byly naštěstí hned v úvodu zažehnány. Poté se děj přesune do současnosti, ve které se Clark potuluje světem a snaží se najít sama sebe. Musí se však pohybovat z místa na místo, protože si lidé začnou všímat jeho vyjímečných schopností – aby také ne, když dokáže vytáhnout z řeky autobus nebo udržet ropnou plošinu. Clarkovo dětství Snyder vypráví pomoci flashbacků po celou dobu filmu a je to moc dobrá volba, protože se střídá akce s budováním charakteru postavy a film je tak dokonale vyvážen. Všecho přesně padesát na padesát. Russell Crowe a Kevin Costern odvádějí skvělou práci jako mentoři a snaží se vést svého syna. Johnatan Kent netlačí na pilu a pouze Clarkovi připomíná fakt, že ať už se rozhodne jakkoliv – být dobrý nebo zlý, tak rozhodně změní osud našeho světa. Do toho se přimotá zvědavá reportérka Lois Lane, které Clark zachrání život a opět odchází, aby o něm nevyšel žádný článek v novinách, protože svět na něj není připraven. V tu chvíli přichází na naši planetu generál Zod se svou sebrankou a touží po Kal-Elově smrti jako pomstu za neshody s jeho otcem Jor-Elem na Kryptonu. Zod dá světu ultimátum – buď Clark nebo oni. Jako vždy stáhneme zadek a prosíme Supermana, aby se vydal. Ten sice pochybuje a věrohodnosti Zodova slibu, ale jako muž se srdcem na pravém místě se vydá. Brzy se však vyjdou na světlo i jiné generálovi plány s naším světem, a když Zod začne ohrožovat Clarkovu novou milou začíná pravá řezničina! Všechno v našem světě je použito jako zbraň a dá se omlátit o toho druhého. Tady se Snyder začíná vyžívat a po demolici zapadlého města v poušti se přesune do Metropolis, kde to schytávají výškové budovy a v podstatě celé bloky. Oběti na životech stoupají a Zod si kráčí za svou pomstou. Superman se musí sakra ohánět, aby ho dokázal zastavit!

Man of Steel je film o Supermanovi, na který jsme léta čekali. Konečně nesundává kočky ze stromu a nelaškuje s Lexem Luthorem, který ho dokáže porazit a oslabit jen Kryptonitem, ať už jsou jeho plány sebegeniálnější....Většina filmů pomalu vytváří zrod hrdiny a nakonci je větší akce, aby se neřeklo. Tady máme od samého začátku obojího více než dost a hlavně rovnoceného soupeře s řádnou motivací! Je dobře, že Zod byl vybrán už do prvního dílu a dostal přednost před Lexem Luthorem!

Muž z oceli stojí za návštěvu kina. Očekávání jsou velká, ale bezezbytku naplněna!

90%