Rating Paper Towns (DVD)

Total rating: 1 Average rat.:  Last Post:16.12.2015
Logan | 16.12.2015 21:36

Normální plastový obal s vnitřním artworkem.

Obraz je dostatečně čistý i ostrý, nezaznamenal jsem žádnou vadu. Formát obrazu je 16:9 (2.40:1).

Zvuk je ve standardní DVD kvalitě. Jazyk je mimo jiné v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen mimo jiné českými titulky.
Na českém dabingu se podíleli: Petr Neskusil - Nat Wolff (Quentin), Týna Průchová - Cara Delevingne (Margo), Robin Pařík - Austin Abrams (Ben), Oldřich Hajlich - Justice Smith (Radar), Hana Kusnjerová - Halston Sage (Lacey), Kristýna Valová - Jaz Sinclair (Angela), Vojtěch Hájek - Griffin Freeman (Jase), Patricie Soukupová - Caitlin Carver (Becca), Martin Draxler - RJ Shearer (Chuck), Eva Furmanová, Vanda Károlyi, Jan Köhler, Jiří Köhler, Rudolf Kubík, Marek Libert, Klára Nováková, Luboš Ondráček, Kateřina Peřinová, Matěj Převrátil, Pamela Soukupová, Libor Terš a další.
Překlad: Anna Polanská
Zvuk: Petr Posolda
Režie: Petr Pospíchal
Mix: Deluxe Media
České znění vyrobilo: Barrandov Studio a.s. v roce 2015

Bonusové materiály jsou v angličtině s českými titulky a je jich víc, než je napsáno na obalu:
- Rozhovor spisovatele Johna Greena s Natem Wolfem (cca 7 minut)
- Rozhovor spisovatele Johna Greena s Carou Delevigne (cca 5 minut)
- 4 zhruba minutová promo videa s rozhovory s herci a záběry s filmu
- Komentář režiséra a spisovatele (pouze v angličtině)
- Fotogalerie
- Trailer

Příběh podivuhodného vztahu dvou teenagerů normálního kluka Quentina a podivuhodné Margo. Oba spolu vyrůstali na americkém předměstí a nyní na střední škole se trochu odcizili. Jednou v noci však Margo vstoupí svému kamarádovi opět do života a obrátí mu ho doslova na ruby. Svou dosud nejlepší noc v životě s ní stráví na cestě za rafinovanou pomstou jejímu bývalému příteli. Ještě větší dobrodružství však bude následovat dalšího dne, kdy Quentin začíná pátrat po náhle zmizelé Margo, která za sebou záměrně zanechala řadu stop a indicií.
Snímek režiséra Jake Schreiera je natočený na motivy úspěšné knihy od Johna Greena určené především teenagerům, ale nejen jim. Postavy filmu jsou sympatické, plné uvěřitelných emocí a divák nemá problém si je oblíbit a fandit jim. Jde o film z amerického středoškolského prostředí se všemi svými klady a zápory, avšak bez vulgárního či hrubozrnného humoru. Obsahem snímku je sice dospívání, končící dětství a vstup do dospělosti, ale na nějaké moralizování se zas až tak nehraje. Příběh se nese v odlehčeném duchu. Nejde ani o prvoplánovou komedii, ani o drama nebo sociální sondu. Obsahuje od každého něco. Tento žánrový koktejl společně s přesvědčivými hereckými výkony a svižným dějem dělají z filmu nenáročnou, ale příjemnou podívanou. Zdařilý je i nápaditě poskládaný písničkový soundtrack, který dotváří atmosféru a vlastně i celkově pozitivní dojem z filmu.
65 %